مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-29دانش

واکسیناسیون گروههای هدف تا یک یا دو ماه آینده تمام می شود


واکسیناسیون گروههای هدف تا یک یا دو ماه آینده تمام می شود و بعد واکسیناسیون مردم عادی که هیچ مشکلی ندارند و سن بالا هم نیستند آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر ایرج حریرچی امروز در حاشیه آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه آزاد در محل واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته رکورد 435 هزار واکسناسیون حاصل شد و 3 روز است که بالای 400 هزار دوز در هر روز تزریق می شود.

وی گفت: عدد روزانه واکسنی که هدف گیری شده حدود 580 هزار دوز است که به یک درصد جمعیت یعنی 800 هزار نفر تزریق شود.

حریرچی افزود: از امروز 7 مردادماه اساتید دانشگاهها، معلمین، خبرنگاران، زندانیان و بیماران پرخطر شروع می شود و گروههای دیگر شامل بانکها، حمل و نقل عمومی و مشاغل پرخطر تحت پوشش قرار می گیرند.

با کمکی که سایر سازمانها خصوصا بسیج، ارتش و سپاه به مجموعه وزارت بهداشت داشته اند سرعت واکسیناسیون بسیار بالاتر رفته است.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: با استفاده از توان بالای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح دانشکده های پرستاری این دانشگاه و همچنین دانشکده های پیراپزشکی این دانشگاه در اقصی نقاط کشور توافق شده که 300 مرکز تزریق واکسیناسیون ایجاد کنند تا در کنار مراکز تجمیعی واکیسناسیون باری حدود 150 هزار تا 300 هزار واکسینه را از ما کم کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون گروههای هدف تا یک یا دو ماه آینده تمام می شود

واکسیناسیون گروههای هدف تا یک یا دو ماه آینده تمام می شود